Fjällvandring

Ja Olivia fick nog med det mesta om vår tripp med idrott B till Idre fjäll.
En kul upplevelse men fyfan vad slut man är som människa efter tre dagars konstant gående.

Fick hämtning av min underbara mamma i falun och sen dess har man duschat och sedan hamnat här, har inte orkat röra mig en meter längre än hit, orkade knappt äta men nu blir det till att sova i tid och ladda inför morgondagen då jag tydligen ska spela match i gävle :)
Första innebandymatchen för säsongen. Wish me luck !

Börjar bli lite tomt efter Lovisa nu, hon har åkt till underbara ayia napa (som jag saknar så fruktansvärt) med sin pojkvän för att ha lite semester och hälsa på sin syster som jobbar där sen i april.
TOMT som sagt ! Men hon kommer hem på måndag så då blir det till att umgås har jag promt bestämt ;) haha .. Hoppas du har det underbart nu sista dagarna gumman <3


(jag fick lite halvdamp och började hoppa runt med all packning)



(medans olivia var trött och ville komma fram )





Jag avrundar kvällen med de två underbaraste blandningarna !
tutti frutti passion och glassen ben&jerrys "cookie sandwich"

hade bra gott folk.


Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0