Hon är bättre.

Måndag och jämn vecka, det betyder skola. Hela dagen har vi haft egen yrktid, sög rätt hårt med tanke på att vi fick göra en egen planering. Sen hände det inte mycket mer på den dagen efter min lilla genomgång om alla hantverkskurser. Finns många mål som man ska uppnå inom sex kurser (hantverksteknik A-F).

Promnerade till stan med Anton, Alex och Emil (hihi) men Emil vek av mot bussen så det blev bara jag, Anton & Alex kvar. Så vi gick mot waynes för att jag och Anton skulle plugga naturkunskap. Blev inte så mycket gjort den första tiden för efter ett tag kom Tilda och sa hej en stund. Efter när de båda hade svikit oss började vi plugga och insåg att våran bok var helt värdelös så vi gav upp.







nu ska jag fixa i mitt rum och sen blir det televison.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0