Kan vinden ta och vända

så att jag kan få lite tur på min sida.

Allvarligt, gårdagen var kaos och msn gjorde inte saken bättre och denna dag började med att jag missar tåget med någon sekund och sedan dör min mobil OCH min ipods batteri tar slut.
Sedan har det bara fortsatt i det spåret hela dagen, slagit i mig i saker, tappat saker .. klippt en helvetes docka, tåget hem var försenat och ja, jag haft mer damp än vanligt.

Så jag hoppas för både min och för andras skull att morgondagen är bättre!
Ska bara plugga klart naturkunskapen så kan jag sova och hoppas på en bättre morgondag.

GOdnatt gott folk, känner att jag inte ska skriva i bloggen då jag är på sådant piss humör.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0