Life is life

Mördar lördag.
Drömde de sjukaste mardrömmarna i natt så beslutade mig tillslut att gå in till huset och lägga mig i vardagsrummet på soffan. Vart helt körd i huvudet efter de där drömmarna så sov knappt något inatt.
Men det var bara att bita ihop idag då man fick kliva upp och slänga i sig frukost och åka iväg och spela match mot strömsbro som vi för övrigt vann med 3-2 och jag gjorde 2-2 målet :) Synd att det endast var träningsmatch för då får man inga poäng i poängligan haha !

Ikväll kommer iaf Evelina hem på besök så jag fick skippa mina andra mysplaner och umgås med henne ist !
Kommer ju iofs bli riktigt kul att få träffa sin syster efter 3 långa månader, och som om det inte vore nog så kommer min moster+kusin+ hans pappa och käkar kräftor och massa också !
Litet släkt kalas idag med andra ord!


 

 

Syskonen mina !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0