maybe I will maybe I won't

Första dagen på praktiken gick helt okej. Maria är i karibien så jag och Emma är själva just nu, fick städa och härja lite idag eftersom de var första dagen så hade jag inga kunder inbokade.
Efter praktiken svängde jag förbi min underbara mormor och var hos henne och myste lite någon timme innan jag var tvungen att bege mig hemåt och gå ut med hunden vår.

Idag kom iaf Lovisa hem med massor av roliga saker att berätta, älskar när folk har varit utomlands och berättar sina historier och vad dom har upplevt. Alla kommer oftast hem glada och passionen i ögonen bara brinner och dom har nya mål och visioner om hur deras "nya" liv ska se ut. TOPPEN säger jag, sjukt vad lite värme och underbart umgänge kan göra.

Jag blev iaf otroligt trissad av Lovisa så nu jävlar ska jag slita och se till så att detta år går fort och jag blir klar med skolan. Nu jäklar!
Nästa år vid denna tidpunkt kommer jag då inte sitta här i min säng i Sverige i den lilla byn vid namn Storvik och längta mig bort, jag kommer befinna mig långt borta.

Alla har vi drömmar, mål och visioner, jag ska då iaf följa mina och göra dom till min verklighet
Vi ses där.





Samma sida år efter år . . haha bjuder på några godingar









<3

Kommentarer
Postat av: Lovisa

åh älskling!! nästa år kommer sverige inte få se mycket av oss kan ja lova. då är de dags för oss att börja leva livet på riktigt

2009-09-08 @ 14:55:41
Postat av: Lovisa

åh älskling!! nästa år kommer sverige inte få se mycket av oss kan ja lova. då är de dags för oss att börja leva livet på riktigt

2009-09-08 @ 14:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0