Några rader innan läggdags

Min dag i ord har varit bra, drog mig ut på äventyr själv, kändes som om jag behövde den tiden på något sätt. Hittade en present gjorde jag också, nu är det bara att hoppas att J blir glad över den.
Gjorde ett kärt besök hos min grek innan träningen, spelade wii, dock var hon inte allt för bra .. blev även guitar hero! Sen har jag också varit på sista träningen för i år.
Känns jättekonstigt, nu har det liksom gått en hel säsong och sista matchen är på torsdag.. Men jag tror nog att vi slutar som trea i serien och det är ju relativt bra med tanke på att vi inte var ihop spelade när vi började. Så nu är det väl dags att ta sig i kragen och köpa ett gymkort och sen ska jag spendera all min tid där under vinter, så nu jävlar.

 & imorgon blir det en rolig dag, förändringar kommer att skes.

Puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0