Nothing's ever built to last


En sak som har slagit mig idag är att just nu i denna stund mår jag väldigt bra.
Man ska dock aldrig ta någon eller någonting förgivet men just nu har jag det jag vill ha i mitt liv.

Man är aldrig nöjd trots att man är nöjd, man vill alltid ha mer men som sagt just nu har jag det bra för jag: Träffar en riktigt bra M, har underbara vännerna hemifrån och underbara tjejerna från skolan runt omkring mig. Mormor är pigg för tillfället och min familj är på glatt humör.
Dansen och innebandyn går åt rätt håll och det känns som att skolan börjar ordna upp sig. Reunion med alla underbara människor från Napa börjar närma sig och gossip girl har släppt sin 3e säsong.

Kan allt detta bara hålla i sig och vara så ett bra tag framöver också?

Oftast brukar jag och olivia ha våra underbara svackor där vi antingen sitter och är sinnes depp och förstår ingenting eller där vi är skitglada och allt bara går vår väg.
Just nu är vi i den bra fasen, iaf jag. Så låt mig/oss stanna där.

GN people .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0