sjunde september

Jag hade värsta natten på länge, vaknade och vred mig, värkte i hela ryggen och jag vaknade utav att jag låg och väntade på min vetepåse som aldrig kom. Så tog saken i egna händer och släpade fötterna upp för trappan till micron och värmde den efterlängtade påsen och sen kröp jag ner igen och slocknade efter ett långt tag.

Vaknade tröttare än tröttast och med känn att min såkallde värk fortfarande var kvar, fick skjus utav mamma till salongen idag också. Kändes bra med tanke på att jag fick en timme extra på morgonen.
Första dagen på salongen gick väl bra, var rätt seg men den flöt på. Eftersom jag är på samma ställen så var det inget nytt utan allt kändes som förut.

Drog mig till elin efteråt och där vare tjillllää. Kom hem och det stod en tårta på köksbänken (?) Den var god iaf.
Fick se en rumpa nyss i cam, någon ställde sig upp och flasha .. säger inte vems det var. Svaret får ni lista ut själva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0