the ugly truth

Började dagen med att bli väckt av olivia, toppen tänkte jag "nu för väl klockan runt ett kanske" så tittar jag lite snabbt på klockan och inser att olivia väckt mig mycket tidigare än så . Tack hjärtat, payback är bara förnamnet.

Nyss slängt i mig frukost, ska börja städa och göra mig i ordning därför att idag kommer två Borlänge tösar hit på besök.
Tilda och Olivia närmare bestämt, blir en tur på stan i Gävle sen ska vi kika på den nya filmen the ugly truth som förhoppningsvis är riktigt bra!

Gårdagen kunde inte ha varit bättre.
Klippte mathias på morgonen och fick agera barnvakt åt en kunds barn en liten stund, måste erkänna att dom ungarna faktiskt var riktigt söta. Lugn dag på praktiken .
Runt åtta tiden begav jag mig hem till Pernilla där nästan alla danstjejerna var, så vi drog ut och käkade och kom hem med film och ben&jerrys i stora lass. Cheesecake stod också på schemat som var det godaste jag ätit på länge !
Fler sådana kvällar :)


Nu blir de att skynda mig och börja städa.
Napa reunion snart också !

Höööörs





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0