Can you keep a secret? schh ...

Jo jag vet, mitt liv är så sjukt intressant och många känner att de vill prata om det.
Rätt kul att veta att folk bryr sig,

Men alla har vi en gräns och jag känner att jag börjar komma till den snart, visst det är underbart att vara hatad/älskad av folk men när det rings i telefoner sekunder efter att jag varit på en viss plats eller umgåtts med någon jag "inte borde" eller bara lever som jag själv vill så känns det faktiskt som att man börjar bli lite matt.

Ni har ett liv ni också så se till att leva det istället för att slösa bort den tiden på att snacka skit och bry er så mycket om vad andra gör, tro mig ni kommer må mycket bättre och folk kommer tycka mer om er.

 / Jag känner iaf såhär att människor som tar sig tid till att bara sitta och se negativa saker hos folk och klanka ner på andra har så skev självbild så det finns inte. Onödigt är bara förnamnet.
Som min lärare en gång i tiden sa : Man behöver inte släcka andras ljus för att ens eget ska lysa klarare. Tänk på det och börja se det positiva hos människor och var glad för deras skull ist för att sitta där och muttra och snacka skit.




Passande låt. Btw 1-0 till Olivia för dagens insats!



Kommentarer
Postat av: linus

Vilka jävla snigga brudar ;)

2009-09-30 @ 23:21:35
Postat av: antonia

självklart;D

2009-10-01 @ 00:12:12
URL: http://bwdc.blogg.se/
Postat av: musikkungen...

orka lyssna på den låten!!! typ uttjatad för tre år sen:P

2009-10-08 @ 00:40:55
Postat av: antonia

so?

2009-10-08 @ 11:41:52
URL: http://bwdc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0