N.M

Jag kände mig vuxen idag när jag lämnde barnet på dagis idag. Tjilla lite med frukost och barnprogram. Sen var det någon som skulle vara snyggast på dagis idag så han tog på sig sin snyggaste spindelmannen tröja och halsband innan vi fick fixa frisyren. Men sen åkte mössan på och då blev det en besvikelse för att då förstörde vi håret.

Nu äre inte långt tills jag pallra mig mot jobbet igen. Peppar lite med Nicki Minaj!   Igår inventerade vi och jag håller tummarna för att det gick bra så det inte blir för mycket efterarbete nu när filen har gått igenom.

Denna vecka kommer nog gå fort ändå, vi kan ju hoppas på det iaf. :) Känns som jag är på bra humör idag också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0